Fredag imorgon

Så jävla underbart det ska bli, kan ju inte bli bättre... Jo det kan det faktiskt men helgerna är ju det man längtar efter. Snack om att firman ska skicka upp folk till Jönköping för ett stort jobb som varar i ett år, jobbar mellan mån-tors 10 timmar om dagen sen så är man hemma fre-sön, så får man fullt betalt fredagen för att gå hemma plus traktamente, gratis boende där o så, har anmält mig som frivillig =) Så man får hoppas på att man blir en utav dem som ska dit, är bara 4 dem ska skicka 3 platser kvar... Fan vad pengar man kommer att käna om man åker dit...

Kommentarer
Postat av: Fasan

Hoppas du lär dig vad man kan få för pengar.Jobba ute kräver en hel del, talar av erenfarhet.Du vet nog vad jag talar om.

2009-01-08 @ 22:17:49
Postat av: Pierre

Blir så knäpp på killen =) fan va jag störde mig

2009-01-09 @ 18:37:02
URL: http://lovemetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0