Då var julen över =)

Julen är inte så rolig som den var när man var liten.
Man firar den med sina nära o kära och i år så var det min systersons första julafton
men han är ju bara 2 månade o kanske någo dag till...
Han var nog den mest bortskämd jag har sett på länge men det förstår jag för den lilla
parvlen är så söt, hade man haft mer pengar så hade man köpt så mycket saker till den lille

Så nu förstår man varför man vill köpa o skämma bort han...

Sennare in på kvällen så blev det spelet TP, jag fick den första tårtbiten men det var ju
den ända med, syrrans sambo vann, inte konstig, han fick ju alla lätta barnfrågos som jag skulle ha fått
men så blev det ju inte...

Idag blir det en liten utgång med några vänner, så man slipper sitta hemma o uggla framför tv:n som vanligt.

Får hoppas på att det inte slutar så här ikväll ;)
Om morsa nu läser så är detta en bild från skolan så du inte
tror att jag har blivit arresterad eller någto som du inte vet om :p

Kommentarer
Postat av: Helena

God morgon älskling!

Vi får ta revanch en dag på TP.

Vi har tillbringat morgonen med att städa tvättstugan efter en hund som jag inte visste kunde innehålla så mycket skit och spyor. Jag trodde det var någon av oss som skulle må dåligt dagen efter med det blev hunden.

Ha det gott tills vi ses igen.

2008-12-26 @ 11:12:56
URL: http://solgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0