Allrighty Then

Fan vad skönt det är att jobba igen, börjar bli tråkigt med helger... Man bara längtar tillbaks till jobbet, dagarna går så fort. Och nu när man ändå försöker gå med i 0 promille klubben så blir det tråkigt att sitta hemma på helgerna. Fast när man jobbar så vill man bara att det ska bli helg. Snart är det löning igen, 1,5 veckir kvar, får man lite överskott med för förra bygget man var på ute vid Väla, där blev det lite över 200:- i timmen, inte alla som tjänar så bra. Tur man har det jobb man har, kan variera mella att vara skit tråkigt till väldigt roligt med.Speciellt där man är nu, i Ängelholm och bygger lite över 50 lägenheter, dä är det roligt för alla där känner man sen innan förman har ju redan varit med på ett bygga sen innan i Ä-holm, samma folk och dem ville ha samma rörläggare... Blev inte samma rörläggare denna gång bara jag och en ny, den andre är på et annat bygge så dem får nöja sig med mig =) Dom är ju glada att jag är där, annars hade arbetsplatsen varit tråkig, det är ju jag som livar upp den :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0