En skitig dag på jobbet i sommras

Brukar annars vara på byggen o jobba, men så helt plötsligt kom arbetsbristen på byggen, då fick man gå på service. Det innebär då att man får åka hem till privatpersoner/kunder och göra det som står på rbetsordern. Får en arbetsorder utav arbetsledaren att jag och en annan ska fästa och koppka in en toalett. Innan vi beger oss så säger arbetsledaren att personen vi ska åka till är lite bakom flötet/psykiskt störd. Då vlir man lite orolig. Vi kommer dit, så är det någon som fört toan på plats. Då kommer den psykiskt störda personen fram och säger: Ja det har varit svårt att spola i toaletten. Jag nyfiken lyfter på dassa locket, fram kommer det den värsta odören som jag luktat på, gubbfan hade nog skitit där minst ett tjugo tal gånger. (Var tvungen att ta en bild på det :p)

Vi fick ringa sydspol så dem fick komma o suga upp all skit, sen är det en massa bajs rester kvar, dem letade efter en toa-borste men hittade ingen. Så dem tar gubbens golvmopp och rör runt så skiten lossnar, och sen tillbaka med golvmoppen i hinken med en massa bajs på. Tur gubben var bakom flötet, nästa gång han moppar golvet så följer det en värsta bajsrand med moppen... Hehe


Kommentarer
Postat av: pierre

skönt att höra ;) nu jävlar, inga fler tabbar ;)

2009-01-05 @ 17:52:05
URL: http://lovemetal.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå måste jag säga vad jag heter?? vill inte det.. men gillar du bajs kan jag tipsa om en blogg jag nyss hittat. jävligt äcklig men rolig.. www.vardagsbajs.blogg.se

2009-01-05 @ 18:34:09
Postat av: My

åååh, fyfan !

2009-01-05 @ 20:48:09
URL: http://absolutmysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0